Wednesday, December 07, 2005

我自己: 出籠吧! 維他奶


每當氣温下降, 會想起熱維他奶.

小學時代, 由於零錢不夠, 會省下兩三天的錢, 在寒冷的冬天, 於學校小賣部你擠我擁的排隊買一枝熱維他奶. 然後躲在操場一角, 先用樽身去暖雙手, 再慢慢的, 一口一口的去喝. 似是要細味每一口的味道. 儘管每一口的味道都是一樣.

今天, 氣温得12 度左右, 而今天晚上又有演出, 所以買了一枝給自己打打氣. 挺管用, 你也可以試一試.

3 comments:

Anonymous said...

我都好鍾意熱維他奶.
加油, 努力

odette said...

由於家姐喜歡飲麥精, 我小時侯大多是沒有機會喝維他奶的......

Anonymous said...

唔知你介紹既熱維他奶對我雙"冰冷的'小手'"有冇效呢?