Wednesday, June 21, 2006

B觀點: 可能獲諾貝爾奬的發現

我有理由相信, 數學係一種語言,比英文中文更普遍, 而最重要係──唔係人人都識。

論証如下:

1. 有一份工作下星期要交,遞交時對方說期望我早點提交。我建議他將死線提早一日, 而我就照樣跟死線做事, 對方斷言拒絕,指那豈不是連我那一份 「都做埋」。

2. 今天聽收音機,節目主持人問,六月有沒有三十一日......

數學/算術可真的不是常識 。套用kafailo之前的一句:'思想啊, 很可怕呀!'

4 comments:

傻豹妹妹 said...

噢, 怨氣好重喎~
我數學最差, 唔識計數, 無煩惱~

Anonymous said...

數學盲可能比文盲更嚴重影響人類幸福

Anonymous said...

人,永遠不能猜透。他們怎想,便由得他,做好自己對得住自己,不就夠了麼!

odette said...

其實呢d好似唔係數學......都係要學識笑吓就算。