Sunday, December 03, 2006

幾回味:廉價的温暖

係打邊爐.

跟同樣平價的大家樂「一哥火煱」唔同,吉野家唔賣大堆頭,而係有D質素o既食物.

39蚊o既餐,個煱有冬姑、魚彈、豆腐、金菇同烏冬,加埋牛肉、miso、温暖o既白飯同埋芝麻醬,份量固然足夠食飽兩次.口感亦值回票價.

一般打邊爐D豆腐都「鞋」口,難得今次食到o既係有少少食豆花feel.牛肉嘛,一貫吉記的半肥瘦牛肉,再配埋芝麻醬,簡真係邊爐絶配!不過,登登燈櫈,最重要當然係個湯底.今次試左個濃湯底,個湯竟然有D似青紅蘿蔔煲豬或牛肉,略帶甜,同D野食夾到絶.

比起大家樂的一味大堆頭但有時如食擦膠的質素,39蚊的吉野家火煱確係贏半條街.

p.s. 食完都真係飽得緊要,畢竟係食左一碗飯加一碗烏冬,要有準備先好去食

8 comments:

蘇菲 said...

我星期五本來想食,結果賣晒..

聽完你講...我會再搵機會試試

Anonymous said...

係囉,大xx果d就唔會試啦,但對呢個鍋都有d興趣~
不過好似分量真係好多...

Anonymous said...

果然係好吃!

odette said...

今日先同jerry提起有無試過吉野家嘅火鍋, 就見到你個飲食報告, 真係好!!

So B said...

各位,記住只係value for money o既選擇... 唔可以同小肥羊等比較...

Subtropicalboy said...

我唔食得牛肉,冇得食,很灰..........

So B said...

jerryccy,咁我唯有食埋你果份.

蘇菲 said...

昨晚終於食到了.

有兩款湯底可選, 你吃的應該是清湯.
我選了濃湯..都幾好...湯不是味精水..飲完覺得仲好舒服..

芝麻醬..ok..但不是我想像的味道

牛肉..一貫吉野家的水準..份量唔少...

食完都幾開心