Monday, December 14, 2009

我自己: 12 x 6 x 10

12 x 6 x 10 = 攰到震.

同事12個星期前開始放產假,由我同另一同事頂埋,5個星期前,連幫手o個個同事都放埋產假. 有客戶問,點解會揾就放產o既同事頂另一個放產假同事.都唔知點答.

結果,日日OT,做唔完D野而又俾人覺得唔做野.星期六返埋先至勉強追倒少少進度.不過,原來旁邊個同事過好一兩年都已經係咁.其實,係咪有野做都算唔錯.或者,我係要做番舊年懶左果份先至會舒服D掛......

5 comments:

taro said...

你條算式內的數字代表什麼,好難拆解下。

YY said...

我估我估~~
每日12小時x每星期6日x10星期(產假)~~~
我去年回家後工作至12時多,差不多每星期7日...仲要俾人話...孤獨無助到不得了~~只有做做做,絶對花不起時間來理那些無謂人的反應和說話。
做到幾多就幾多啦~~~有冇做野自己知,要相信自己~~~ ^^

So B said...

多謝YY呢位過來人.
又再义滿電再黎過喇

Cannes said...

希望你的同事能夠體諒吧!適當時候要抖一吓,免得要請假休息啊!

Veronica Law said...

poor you..