Thursday, June 24, 2010

小創作: on and on (2 / 2)

第五 (觀眾)

「唔好氣餒喎」留言o既,係當初問我有冇blog o既網友.

心感安慰,起碼我唔係對空氣講野. 心情好左D,出去逛下商場.咁「橋」撞倒一個中學同學.「唔得閒都同大家見過面打個招呼」原來今晚同同學聚會就o係呢度.之前都唔想去,點知都係避唔甩.

只係10年多D,個個都唔同晒,有「身光頸靚」的,有提早步入中年的, 大家坐下來, 不像剛畢業時不斷在考專業資格.意氣風發的都在講炒樓炒股,賺幾多.就係怕會係咁場面.還是盡快打完招呼離開.

「我呢期都追睇緊一個失業blog」亞芬.中學時的班長.原來最近半年都失業.席間即時有兩三個人表示有追看.其實都有衝動話個blog係我寫.但三思後都係盡快離開.


第六 (熱爆)

雖然只係幾個人,但係都有D飄飄然.唔怪得之咁多人恨做明星. 打開電腦想繼續寫之際,發現有好多人留言鼓勵.仲有雜誌email約我做訪問.

「對於人稱『失業紅人』呢個現象,你點睇法?」原來,有幾個forum轉載左我個blog,近一兩年又有為數不少就業不足同失業大軍.認為我個case代表左呢個世代.雖然我唔知點解吹得咁大. 個記者就話外國有好多人寫blog發達,又問我係咪多年來堅持理想.仲鼓勵我出書添!

佢講開理想,我先諗起早排執屋睇返細個留底o既作文.細個果陣我話自己想大個都講古仔.唔通真係可以靠講古仔養自己?原來我咁樣返左咁多年工就係等今日.

我一邊幻想將來會點樣飛黃騰達,一邊開始諗計令個blog寫得精采D,公司打黎叫我做freelance,有見工機會,都成為我個blog內容.而同時,開始有email寄黎提議事情應該點發展,如應該如無線電視劇般有三角關係等.我開始覺得自己係一個專業作家,仲係紅果隻.


第七 ()

如是者半年,公司當然冇freelance,不過好在有寫blog. 又有讀者.當稿件累積到一定數量之後,我決定打電話俾之前訪問我個記者.

「唔知你有冇法子幫我出書」

有佢幫手搭路,實掂啦! 點知,到頭來佢只係俾左兩三個出版商聯絡方法我. 直接聯絡過他們後,轉眼又過幾個星期,送稿後都冇迴音. 難得十幾年都未試過咁上心做野,我決定自己出. 仲搭到路去書展擺.

結果,在書展賣出了10本,都是一些forum上認識的網友.「其實好多人想支持你,不過大部份文章我地都?網睇過,而且又仲?緊工」

在書展收拾的那天, 一個書商告訴我,坊間有幾個同類形blog.叫我可以參考下.據說,其中一個係專業作家化名寫的.

倒頭來,還是要重新開始

1 comment:

taro said...

恭喜有新作。