Sunday, July 23, 2006

香港人: 我唔係呢層落

明明都唔係呢層落...

每一個入lift o既人見到我坐正响中間都會好奇怪反應, 有D會望住我, 有D會對住我笑... 但係就冇人會問我去邊層。 有實講, 我自己都唔係好知自己去邊,不過遊下lift河都唔錯。

但係唔知邊個衰人,一腳踢我出lift,仲黐埋牆添...

究竟,我個friend幾時先嚟接我? 我之前仲成日陪佢玩。

5 comments:

Anonymous said...

可能你個friend 因為唔見咗你都好唔開心... 可能佢到處找你也找不到...
有緣既話,你哋會再相見...

Anonymous said...

希望他的朋友可以快快跟他團聚

So B said...

這隻鴨仔跌落水、跌落水、跌落水...

So B said...

這隻鴨仔跌落水、跌落水、跌落水...

odette said...

人一向都善忘, 死症。