Tuesday, September 23, 2008

名古屋一個窿:嘆嘆熊

雖然有舖頭叫佢輕鬆小熊,我都係覺得叫佢嘆嘆熊襯D.

佢都真係幾紅,响街見到男女都帶佢响身唔在講,今日竟然見到...
就係咁,我就買左嚟飲.

都幾cute可~.

其實嚟到日本,都好少因為cutie而買一樣野,因為變番學生,就變番咩都慳.我嚟在咁耐都未買過汽水飲.牛奶都係久唔久先捨得買.今日點解咁闊?因為啱啱見完麥記,星期五過埋orientation就ok... 終於可以練下日文,又可以有D鬆動錢洗下...

5 comments:

Anonymous said...

超かわい、やばいね!

Anonymous said...

好驚...依家飲有奶成份的...都驚有三聚氰胺.....

Anonymous said...

Are u going to do part-time at 麥記...? いいね! 頑張ろう!

So B said...

バイトもやば~い

係呀.早兩日去左麥記briefing...都半聽半估... 我諗,咁樣講同聽都有機會好D

Anonymous said...

我喜歡叫他懶懶熊﹗
可惜現在不能常常像他那樣。
這樣可愛的東西,誰不動心?
回來時可否運一盒給我呢?hee