Tuesday, February 06, 2007

設計師群中的過氣IT人(三):Excel指數

另一個可以界定一個人是否設計師o既方法係Excel指數.

解說:

1. 你用Excel去記録一班同事有多少人會放假,放假的就打個鈎.當做好記號,你用大概10多秒去數出有多少人放假,同事讚你數得快...實情你是用了Excel 的countif

2. 當你用auto-filter去處理一個列表,同事覺得你將Excel玩得出神入化...

3. 當你問同事攞佢做o既一個列表去更新,佢傳俾你o既係一個illustrator檔案

雖然唔識Excel o既未必一定係designer,但係designer就好多都唔係好識用Excel...

6 comments:

kafailo said...

我連做一個column的總和也不懂。

So B said...

kafailo, 真的嗎? 那可能因為我係一個IT / admin怪人...

蘇菲 said...

auto-filter..未知係咩喎..

都係轉工之後,先肯學excel的基本功

不過excel..真係幾有用的.曾經唔知係邊度睇過一篇文章, 話excel係微軟員工最自豪的產品

Anonymous said...

用illustrator去做一個列表, 好專業呀.

Anonymous said...

哈哈哈~~ 你一定忘記了,但我還記得很清楚以下一件事...
數年前問朋友怎樣在word的table內set tab,沒人答得上... 唯有你啦~~ 哈哈~ 當時你的反應可能是: 唔係嘛?!... 但我真的不懂... 至於excel嘛... 剛check過,原來我也有裝在電腦內... =p illustrator,以前印幅相都要放一放落去...

kafailo said...

軟件內要chalk才出來的隱藏物,英文叫Easter Egg。請看Excel有甚麼Easter Egg:
http://www.eeggs.com/tree/279.html