Sunday, April 27, 2008

名古屋一個窿:各個分行各個例

第一天由宿舍的學長帶去銀行開戶口時頗興奮的.雖然大部份日語都聽不懂,就憑學長解釋加自己猜測便理解了大概的程序.「終於都好似日本人,有個自己戶口喇」

誰不知,這是一連串問題的開始.

開完戶口之後,服務員送上一張傳單.
內容好似好簡單.5月3-5號,銀行都唔開.OK喎,公眾假期嘛.咦?唔係喎,係ATM提款機都唔開喎.提款機都有工作時間咩?

跟住,就問銀行有關匯款.

為左唔駛麻煩家人,之前已經出左張銀行匯票.諗住開完戶口順手入埋票就攪掂.誰不知,服務員好似未見過匯票咁.要去問經理,服務員轉話,話要等半年之後先可以入票.

天啊!這是我這幾個月的生活費啊.難道這期間要練仙嗎?一再追問,都是沒結果.

當然唔可以就咁算.跟住個星期一,去左學校附近另一間大銀行,諗住開完戶口再入票.誰不知,店員話要等半年先可以開戶口.

半年?係開戶口喎.佢地真係唔恨做外國人生意咩? 將呢一萬個問號帶去問學校校務處,佢地話去另一間分行應該開到.

「另一間分行?」

「係呀.每一間分行處理會有D唔同」

同一間銀行隔一條街,就會有唔同例?結果...

我就開左兩間銀行戶口囉.

張匯票點?跟於再講.

6 comments:

Anonymous said...

係呀。日本的提款機是會休息的。生活在香港真的超方便。

Anonymous said...

嘩..半年.... 日本人做野係有效率,,但係又太過講規矩原則... 真係好想快啲知道你張匯票最後會點...!

Anonymous said...

之前還以為你你說笑...
係呀,喜歡去旅行,但至於長住外國,不必了,香港實在太方便。

PeGGy said...

你好呀... 我想問你在日本銀行入匯票駛唔駛手續費?? 因為我都將會過去... THX

So B said...

要呀peggy.都幾百蚊.仲有,我搞左幾個月先入到...

PeGGy said...

...咁我都係帶現金算...唔該晒你呀~