Saturday, April 19, 2008

名古屋一個窿: My simple life (2) - 食為先

一個字講晒:慳.

大家都關心我食成點,上星期日,早餐就係:登登登dun.叮叮飯加調味料.
整好後覺得冇肉唔係好得,就再加左條媽媽腸.唔好睇少叮叮飯呀.每一粒飯都好有咬勁.真係唔可以同七十一果D平飯比.不過,成個早餐最出色都係D飯...完整o既一餐當然要有生菓.為左唔好浪費之前買左o既橙,就算放耐左都照食.點為之放耐左...?
點解會咁?買左番黎又冇洗,又放埋一堆,上個禮拜又濕...點都好啦,好在剥在皮都冇咩.食左之後兩三日都冇咩唔妥,托賴托賴.

夠唔夠飽...?結果午餐去左食一番屋咖哩,真係咩都補番晒.


至於平時,好多時lunch都係帶三文治.因為咁,同學仔都問夠唔夠營養.不過,其實都OK,星期一至六,宿舍都包早晚餐.而且,飯同湯都任添... 好唔好餸?你話喇特別要提個咖哩飯,咖哩汁連入面D餸都係任添...果晚食到反肚咁滯...

到左今日,又到左星期六.因為小小唔舒服,煮左個即食麥米粥,跟住就去左行街.行到四點幾見有D餓.又見到有個全國手信排名第11位o既Choco cro,咁無理由唔試下,係咪?
同平時Delifrance牛角包有D似,不過,仲加左芝麻,同埋半溶o既朱古力!!!淨係朱古力已經加分啦.再加埋又係名物,又肚餓... 都幾滿足.

不過,只係一個開始.都係一句,無理由唔試下嫁... 回家途中順路經過Lawson睇下,見到一款新產品,面頭係乳酪咁口感o既芝士,最底有薄薄一層檸檬,同starbucks D甜乳酪有得fight,只係120Yen...

不過,我都留到食完飯先食.話時話,咁樣落去,好快就唔simple 喎.點算?

4 comments:

Anonymous said...

So-B,乜攪到好似咁慘架?!... 真係聽者傷心... 你都係post個地址出黎,等我哋寄d 野比你食... 哈哈~~
不過...如果你去到都唔試下地道野就唔抵...
好好保重身體~~

Anonymous said...

將混合了鮭魚飯素的飯弄成三角飯團,包塊紫菜,會好味D同好feelD架.不過,如果食飯團(おにぎり),我會去7仔,Lawson或Familymart買,有明太子啦,豚角煮啦,照燒雞啦...好好味架...連稅都係120-150円. 我成日都買おにぎり上火車食架.

不可不提,火車站KIOSK有好大個豆大福同草餅,連稅105円一個.有時會有季節限定的和菓子如桜大福啦,合桃大福..通常放在cashier隔離,可比美源吉兆庵,我相信喜歡甜品的你也會愛上.^o^

Anonymous said...

嘩!好似好好味。我以前幾乎日日都係自煮咖哩飯。

Anonymous said...

都唔係太差啦...
你住嘅宿舍可唔可以生火煮食架? 等我哋糴包米寄比你..呵呵呵~~~