Friday, October 09, 2009

三個外星人 - Part 1 : 度門响後面閂埋

那天看解剖外星人電視節目,發生在我們的祖國

上一次有類似節目已是10多年前的事.這次,我們偉大的祖國繼送人上太空後又一超英趕美的里程碑.對我而言,並不重要.工作以外不想動腦筋.

工作,就是睡眠以外的全部.

這刻,電話響起.是同事Kate.

「在看電視嗎?」Kate問.
「對呀,要看看外星人的腦袋是怎樣.有公事找我?」
Kate稍遲疑後問
「你打算要離開嗎?」

怎樣熟的同事亦不能算是朋友.縱使是給工作壓得透不過氣.

「怎麼會,出去都揾唔倒啦」
「唔係講公司喎」
「放假離開香港?,我都想」
「係離開地球」

平時Kate講說話都好正路.正在盤算是甚麼一回事時,窗外強光一閃.

「到左喇」語調仍然是平日的Kate.

雖然摸不著頭腦.但仍按不住好奇心.走到窗旁看,外邊甚麼也沒有.

「係為左攪氣氛啫,入口响門口」
「我都知門口係入口,不過出面係廳.仲有,你今日有咩事,同平時唔係好同咁」
「我只係覺得咁樣啱你,都只係需要打開門就知」
「如果冇咩,你要請我食飯」

門口出面係廰.理所當然不過的事.

「嗱~」正準備揶揄一番,一邊打開門.門外邊變成一個陌生空間.
「...我D睇緊外星人解剖o既屋企人去左邊?」

「我就响入邊等你」Kate似是沒有聽到我的問題.

到底是甚麼一回事.我只係想繼續睇解剖外星人啫.我閂番門,再坐番响電腦屏幕前.

「Kate,我依家好忙,星期一番公司再傾」沒有等Kate回應就掛線.不過,始終心緒不寧.行行企企一陣後,還是忍不住再打開門一次.而那個陌生的空間依然存在.

離開地球?真定假?離開左番唔番到嚟?點解Kate會咁講?就好似有一度力拉我入去咁.度門就响我後面閂埋左.我,就响呢個陌生空間入面,冇得再睇解剖外星人.

1 comment:

taro said...

Kate is alien?