Monday, October 12, 2009

三個外星人 - Part 2 : 唔係好似我地諗咁樣

Part 2 : 唔係好似我地諗咁樣

「我個客廳去左邊?」
「咪响原本o個度.」Kate還是平常cute cute地的Kate.「只不過用摺疊空間形式暫時將停响四次元空間o既太空船連接你個門口.唔通成架太空船泊响你窗口接你咩?」
「太空船?咪玩啦,幾張Designer Chair就話係太空船.仲有人地美國都話冇錢造穿梭機,你點會有隻太空船.」
「我成日都要飛嘛.」
「我地一個禮拜見5日,你點會成日飛」
「要返屋企吖嘛.」
「我舊年咪送過你番屋企囉.」
「都唔知由邊度講起...今次返去,又諗起你都想離開,不如就帶埋你去.話唔定你會想住果邊.」

真係好似响萬里迷霧.又太空船,又返屋企.「好喇,我原全唔知你講繄咩」

「咁你就慢慢聽.我,係嚟自米特來亞.離開地球400光年o既星球」
「咩話?」Kate今日實在神化.
「你聽埋先.其實好普通,你身邊都有好多人好似我咁.如果我唔講你都唔知,係咪?」
「外星人唔係好似今晚電視解剖果隻...個咁樣咩?」
「如果係咁,你估我仲可以同你做同事?雖然相距400光年,但係表面上我地相似.不過到步就會知多D.」
「到步?400光年喎?死10次都未到喇」科學常識告訴我.「仲有,我唔知你點解話我想離開.我依家就要行出呢個門口返去我間房」

我走去推門.一試再試,都推唔開.

「你唔係成日就想中六合彩,可以唔駛再返呢份工?」Kate在背後問.
「有邊個唔想」
「你唔係成日都『蔑』D人又蠢又無禮貌咩?」
「...」
「你唔係好想有機會住响第二度?」
「...到處都有咁o既人啦.點解要揀我?」
「唔係我揀你喎,你唔想o既,唔會入左嚟.」
「我唔可以無端端消失.」
「你唔會消失喎,我地唔係打算綁架你去外星.而且,你可以用呢個電話同朋友用email聯絡.」

忽然房間內傳來音樂.

「其實好多事都唔係好似我地諗咁樣.就好似,我地好快就到喇」Kate解釋.

2 comments:

taro said...

其實我每日都係咁樣返屋企㗎!

So B said...

咁下次帶埋我...