Thursday, October 15, 2009

三個外星人 - Part 3 : 外星移民

Part 3 : 外星移民

就係咁,睇外星人解剖o既晚上就變左俾一個同事帶在去一間唔知係點o既房,仲話帶左我去外星.如果真係咁易,我估美國人一早已經移民在去外星.係假o既,我諗.

我一直都咁諗.直到房門再一次打開.

房門外是一片橙色的光.附近已有幾個人站著.而服飾似係簡便太空衣.正在慢慢走過來.身旁的Kate已主動地走向他們握手擁抱.不過,奇怪的是,他們似是沒有對話.我走近去看,Kate真的沒有開過口.當Kate發現我在身旁時,以手勢示意介紹我.約有兩三秒停頓後,Kate似是忽然醒覺.

「呢個就係之前提過o既亞平」Kate這樣介紹我.
「你好,我係Edwin」站在最前的一位介紹自己.

目前為止已不是第一次.Kate似看透一切.「好多情況之下我地都明白對方想講」
「即係心靈感應?」唔怪得之佢好似知我諗咩.
「同你諗o既有D唔同,我地慢慢會帶你去了解呢個星球.」Edwin同Kate一樣,知道我諗咩.「不過請你暫時唔好再諗關於我身邊呢個女同事o既野」
我只係望左佢幾眼啫...

通常我地同初次見面o既人都會了解一下對方身份、興趣.但係佢地問都冇問.
「其實我預先做左關於你o既報告」Kate解開了迷團.
「我o既報告?」
Kate似是嘗試轉話題「而其實你都可以好似我地咁,如果你想留底」
「我地明白你對目前好多事都唔滿意,或者呢度會係一條出路」Edwin開始入題.
「我冇唔滿意,我每日都好充實」雖然知道抗辯沒有意思.
「所以,等陣會帶你去睇一睇返工狀況,見一份工,跟住Kate會帶你去睇一睇呢個社區係點.」
「你地都要返工咩?」
「咁唔通好似地球D戲咁,外星人淨係侵襲其他人,唔駛食飯」
「點解你地會對我有興趣?」
「我地星球歡迎任何移民」

2 comments:

taro said...

識得做燒味或者日本壽司會唔會容易啲移民外星?

So B said...

都會啩. 有一門手藝嘛.