Sunday, October 18, 2009

三個外星人 - Part 4: 唔講fashion講身裁

Part 4: 唔講fashion講身裁

早十年個個都話移民,當年就冇諗過.估唔到依家一去就去左咁遠.好似只係過左幾個鐘,就去到一個橙色天空o既星期見工.其實都唔錯.Kate冇講錯,其實都好想揾過份工.若果唔係天空顏色唔同,我會以為自己冇離開過.

第一個目的地係一座普通商業大廈.到左七樓o既辦公室.Edwin先入左去.而Kate就陪我响接待處等.

第一感覺是很寧靜.雖然很忙,但大家都似是很清楚要做甚麼.而當然,也是沒有對話.

又是一陣音樂,Kate示意要跟著大家一齊走.大家就向同一個方向走.是一間房間.原來是會議.同樣的寧靜,同樣有報告投影.偶爾有人舉手,但同樣,沒有發言,就是這樣過了幾分鐘.大家似是放鬆了的離開.

「完左」Kate終於開聲.「係咪同我地平日開會好唔同」
「如果我地每日都可以坐兩分鐘就開完一個會就好」平日D會,冇一個鐘都唔駛出門口.
「佢地已經傾完,舉手o既人就己經發表左意見」
「又係心靈感應?」
Kate沒有打算再回應.當走出會議室,才留意到大家的衣著接近一式一樣.
「係制服?」對Kate講話完來可以好簡短.
「唔算係」

Edwin從走廊另一邊示意我們進去.
「我地當傾下偈咁就得,你唔需要當我會明白你諗緊咩.」坐低後Edwin對我講.
我開始嘗試唔去諗.唔諗對方咪唔知你諗咩囉?

「頭先覺得點?」Edwin再問
「好有效率.如果我地開會都係咁就好.」
「就係要咁先可以.」
「不過我就完全唔知道佢地講咩.」
「你留底耐左就會明白.」
「係呢,頭先留意倒,大家好似著制服咁,呢度其實係一間咩公司?」

據Edwin講,原來用我地詞匯講就係纖體公司.响呢個星球,大家唔再講fashion,而係講求身裁.例如今季流行圓潤身裁,下季流行骨感.同fashion唔同,每次轉身裁都要攪幾個月,於是公事生意長攪長有.至於衣著就反而冇咁重要.

唔著我可唔可以帶呢個idea返地球?到底呢度仲有咩?想再留响度.

2 comments:

taro said...

將你的願望投射了在開會那部分裡呢。

So B said...

不經意的投射...