Saturday, October 24, 2009

三個外星人 - Part 6: 同事來電 (完)

回程路上,Kate跟我並沒有對話.不過,我似乎開始明白Kate為甚麼會選擇在地球工作.

「今日就係想俾你睇咁多」是Kate先打沉默.並在背包拿出一支水.
「拿D野先」

我飲過後,Kate同我講「唔好意思.因為我地唔可以俾你將呢度o既事同其他人講,所以要俾你飲.放心,唔係毒葯,只係當你向其他人講及呢度o既事先會發作,令你忽然變老」

咁即係點.嚟之前冇講過要服毒.更冇諗過cute cute地o既Kate會咁對我.

「其實你唔駛擔心,若果你鍾意留响度,跟本就冇問題.」Kate不經意的講.

雖然响被騙情況之下飲左唔知咩野.只不過,撇開呢個問題,依然覺得可以一試留底响度.
「咁... 返地球係咪同嚟o既時間一樣?」
「其實好似你去澳門咁.」

就係咁,我就開始左响外星o既生活.成為呢個星球上面o既外星人.

經過一段時間訓練,我已經開始同當地人一樣,可以用佢地o既方式溝通.工作亦漸上軌道.長假期會返屋企見下家人.

响呢度工作同地球唔同,溝通咁快o既原因之一係,大家做事都會跟規矩做事,所以基本上都唔特別要溝通.之不過,漸漸發現,因為這裏一切講求效率,變得工作比從前時間更長.到一個程度,工作以外沒有任何其他時間.

某天,坐在電腦前回覆電郵,收到一個同事的來電.

1 comment:

YY said...

哈哈,再要去另一個星球嗎?